Monday, April 26, 2010

Cikgu OO Cikgu Sekolah Anak Aku nie??

Salam 1Sekolah,

Abah! Angah nak main hokilah.. skool team. Angah terpilih la. Oww... patutlah, dah lama aku tunggu sapelah dalam keturunan aku nie yang akan ikut jejak langkah aku bersukan? Oh! alhamdulillah tiba2 muncul. Paham-pahamlah aku dulu memang sporty punya... semua game kat skool tu memang aku sebatnya.. tak kasi chan taw.

So, seronoklah aku anak aku terpilih. Kan!. Mestilah beronok-ronok kan. Jadi ada la request nak But Hoki dan Shin Guard. Jadi aku pon belilah dengan penuh kasih sayang yang tak terhingga. Ermm terbang ( But Hoki - RM49.90 + Shin Guard - RM19.90 ) = RM68.80 selamat. Takpa sokongan!

Pada hari temasya hoki sekolah tu.. konon-kononnya sekolah anak aku ni hebat la kot... tapi akhirnya di-belasah tak terhingga untuk semua perlawanan. ( Hampeh!! buat habis modal aje ) Wakakaka.

Sedihla anak aku sorang tu bukan sebab tewas mengejut tapi terkejut kena tempelak oleh cikgu hoki yang macam baguss... di tempelengnya semua player tapi yang paling banyak dan kuat adalah sape? Kapten lah... kesian diaorng tu. cikgu yang sengal + lembap = senbap, dia nak marah bebudak ni pulak. tak masuk akal langsung.

So, bila balik Angah pon cakap, Abah dah tak nak main hoki lagi sebab takut dengan cikgu. Itulah malapetaka sukan negara yang dari bawah lagi.

Penutup kata, majulah hoki sekolah anak aku!!!

Wasalam.

No comments: